جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۷
کد خبر: ۱۳۶۹۰۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
همزمان با ولادت حضرت زهرا (س)؛

از نمایشگاه کتاب تا جشن کوثر در منطقه ۶

فرهنگسرای سرو به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و هم‏زمان با چهارمین سالگرد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه‌برنامه‌هایی را به مناسبت این ایام برگزار می‌کند.
از نمایشگاه کتاب تا جشن کوثر در منطقه ۶به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای سرو به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و هم‏زمان با چهارمین سالگرد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه‌برنامه‌هایی را از ۱۲ تا ۱۵ دی‌ماه تدارک دیده است.
این ویژه‌برنامه‌ها شامل برگزاری نمایشگاه کتاب با عنوان «هدیه کوثر» است که به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها (روز زن) و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در اداره کل آموزش و پرورش منطقه ۶ برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه کتاب‏‌هایی با موضوعات سردار سلیمانی (مقالات جمعی از صاحب‌نظران درباره شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، معمار حرم (نقش شهید سلیمانی در شکل گیری ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات)، سیل و سردار (از چیزی نمی‌ترسیدم، زندگی نامه خودنوشت)، یزله بر دجله (خاطرات مردم عراق از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس)، اسطوره حاج قاسم و بازسازی هویت ملی ایرانیان، سرباز مکتب و سلیمانی ها (روایت هایی از بازتاب شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در زندگی مردم) طی روزهای ۱۲ و ۱۳ دیماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در آموزش و پرورش منطقه ۶ برپا می‌شود.
«جشن کوثر» از سوی کتابخانه سرو با برگزاری مسابقه فرهنگی، مولودی‌خوانی، ساخت کاردستی و نگارش دل‌نوشته بر روی آن که  به مادران تقدیم می‌شود. این برنامه چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه، ساعت ۱۰ در مدرسه دخترانه زهرا مردانی برگزار می‌شود.
در برنامه «فرشتگان زمینی» که از سوی کتابخانه شهید جهان آرا برگزار می‌شود نیز از دانش آموزان دبیرستان فرهنگ که نامشان نام مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) (( فاطمه یا زهرا )) است به صورت رایگان در کتابخانه عضوگیری می‌شود.
این برنامه روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در دبیرستان فرهنگ برگزار می‌شود.
جشن «شادمانه‌ای برای مادر» نیز شامل برپایی جشن مادر و دختری، نمایش، مسابقه فرهنگی و ... است که توسط نوجوانان دختر ورزشکار کونگ فو کار سازمان مهندسی ارتش، روز پنج‌شنبه ۱۴ دی‌ماه، ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌ها می‌توانند با شماره ۶۶۹۴۵۱۵۱ تماس بگیرند. 

نظر شما